19
Մայիս
Մեջբերվածը վերաբերում է մովսիսական շրջանին, այսինքն Հին Կտակարանին, որը Քրիստոսից 3 հազար տարի առաջ թելադրվում էր ընտրյալ ազգին: Քրիստոսից հետո փոխվեց իրադրությունը: Դուք պետք է ուշադիր սերտեք Ս. Պողոս առաքյալի ուսմունքն օրենքի և օրհնության մասին (տես՝ Գաղատացիներին ուղղված նամակ): «Մենք հավատացինք Քրիստոս Հիսուսին, որպեսզի արդարանանք Քրիստոսի հավատով և ո՛չ թե օրենքի գործերով, քանի որ ոչ մի մարդկային էակ չի արդարացվելու օրենքի գործերով&raq...
23
Մայիս
Նման դեպքում անմիջապես պետք է պարզել լսածը այդ մտերիմ մարդու հետ: Լավ կլինի հանդիպել նրան, հարցնել այդ մասին և պարզել լսած տեղեկության իսկությունը: Օրհնությամբ՝ Տ. Մխիթար քհն. Ալոյան
23
Մայիս
Քննարկելն ու քննադատելը շատ տարբեր են: Բամբասանք է այն զրույցը, որը դատարկախոսություն է, նաև, երբ խոսում են մարդկանց մասին, ովքեր այդ պահին ներկա չեն: Նախընտրելի է, որ քննադատելն ու դատապարտելը լինի այն մարդու ներկայությամբ, ում մասին խոսվում է: Սակայն իմաստալից զրույցը, որը ժամանակ սպառելու համար չէ, բամբասանք չի համարվում:
01
Հունս
Դուք մի կարևոր հանգամանք հաշվի չեք առնում. այս ամենը նայում եք ձեր` որպես ստեղծվածներից մեկի և ոչ թե Աստծո տեսանկյունից: Աստծուց չար բան չի կարող ստեղծվել: Դա միանշանակ հասկանալի է: Ձեր հարցադրումը նույնն է դրախտում չարի և բարու գիտության ծառը դնել-չդնելու խնդրի հետ, որովհետև նույն կերպ Դուք կարող եք այդ ծառը համեմատել նույն սենյակում դրված եռացրած ջրի հետ: Տարբերությունը միայն այն է, որ մենք փոքր երեխա չենք: Ադամն ստեղծվեց կատարյալ հասակով ու տա...
01
Հունս
Եթե մենք ընդունում ենք, որ չարը նախագո է, այսինքն՝ արարչությունից առաջ գոյություն ուներ, ապա այն կամ արարված է Տիրոջ կողմից, կամ էլ արարած չէ՝ ինչպես Ինքը՝ Տերը։ Երկու դեպքում էլ այդ անընդունելի է, քանի որ մենք գիտենք, որ Տերը չի կարող չար արարել, քանի որ Տերն Ինքը՝ բարին է (տես՝ Սաղ. 91.16, Մարկ. 10.18)։ Եթե մենք ընդունում ենք, որ չարն արարած չէ, ապա ընդունում ենք, որ նա հավասար է Աստծուն։ Սակայն սա էլ անհնար է, քանի որ մենք գիտենք, որ միայն Տեր...
01
Հունս
Քրիստոնյայի համար այս հարցի պատասխանը պետք է լինի միանշանակ. հեռու մնանք մեղքից, չարությունից, հետևենք մեր Տիրոջ երկնային վարդապետությանը, Նրա շավիղներով քայլենք և բարիք գործենք: Օրհնությամբ՝ Տ. Ղևոնդ քահանա Մայիլյան
02
Հունս
Թեև մարմնի վրա նկարելը հնուց եկած սովորություն է, որի մասին Աստվածաշնչում նույնպես հիշատակում կա. «Ձեր մարմնի վրա դաջվածքներ մի՛ արեք» (Ղևտ. 19.28), սակայն պարզ է, որ հրեաների մոտ այդպիսի սովորություն չի եղել: Հետևություն անելով Աստվածաշնչյան որոշ մտքերից, կարելի է ասել, որ քրիստոնեությունն այսօր իր տեսակետը կարող է ունենալ թե դաջվածքների, թե այլ երևույթների, ինչպես օրինակ` ծխելու կամ թմրամոլության մասին, որոնք հիշատակված չեն Աստվածաշ...
06
Հունս
Աստծո համար անկարելի ոչինչ չկա: Մենք կարիք չունենք արհեստական միջոցների: Պետք է գնալ եկեղեցի և խնդրել Աստծո օրհնությունը: Աստված հրաշքով զավակ կպարգևի: Արհեստական բեղմնավորմանը կարելի է դիմել ծայրահեղ դեպքում, բայց նախ պետք է գնալ եկեղեցի և անհատականորեն զրուցել և խորհրդակցել այդ մասին հոգևորականի հետ: Օրհնությամբ՝ Տ. Սմբատ քահանա Սարգսյան
06
Հունս
Եթե նա Հայ Առաքելական Եկեղեցու զավակ է, այդպես չի կարող մտածել, որովհետև Հայ Առաքելական Եկեղեցին խրախուսում է Հայրենիքի պաշտպանությունը և իզուր չէ, որ ժողովուրդը և եկեղեցին սրբացրել են Հայրենիքի պաշտպաններին։ Այսինքն, Հայրենիքի պաշտպանությունը սրբազան գործ է։ Հայրենիքն Աստծո պարգևն է, այն հողակտորը, երկիրը, մշակույթը, որը միանշանակ պաշտպանության կարիք ունի։ Իսկ ո՞վ պետք է պաշտպանի, եթե ոչ` ժողովուրդը։ Հայրենիքի պաշտպանությունը սպանություն չէ։ Համ...
06
Հունս
Մենք՝ քրիստոնյաներս, ինչպես բոլորը, ընտրելու և ընտրվելու իրավունք ունենք: Սա նշանակում է, որ պետք է օգտվենք սահմանադրությամբ մեզ ընձեռված այդ իրավունքից: Սուրբ Գիրքը դա չի արգելում: Օրհնությամբ՝ Տ. Սմբատ քահանա Սարգսյան
06
Հունս
Ուզում եք ասել, որ մեր սուրբ զորավարները՝ Ս. Սարգիսը, Ս. Վարդան Մամիկոնյանը և շատ ուրիշ հայտնի և անհայտ հերոսներ, ովքեր պատերազմում իրենց կյանքն են զոհել հանուն սուրբ հավատի և հայրենիքի, նրանք բոլորը սատանայի ծառանե՞րն են: Կամ գուցե կուզեի՞ք, որ թշնամու հարձակման պահին Ձեր կողքին լինի «Եհովայի վկան», որը զենք չի վերցնի և վախկոտի պես կփախչի՝ թողնելով Ձեզ անպաշտպան՝ մահվան ճիրաններում:Ասում եք, որ «նրանք, ովքեր մասնակից են չարիքի,...